This is my life...

Wihi vad jag e dålig på att uppdatera mig.... Hmmf... Men var ska man börja!? ^^ Livet är en gåta!! Ibland händer saker fast man bestämt att det inte ska ske ;) Men man kan juh tacka att man inte e en fegis i allt :P Ibland måste man våga för att vinna... hehe... Åh det har jag gjort nu <3 Åh mysigt värre blev de.... hehe... Lite flumm detta blev!! Hahaha men jag fattar e de  e juh A & O =0) Har iaf mött en mkt nice person som fått min värld att bli annorlunda hehe... :D Jag hoppas verkligen att det kan funkis!! Fats jag har en "vakt" som inte släpper sin mamma... Men vi har bestämt att inte rusa in i nå utan låta liten vara den viktiga!! Är dumt att förstöra allt bara för att man har brått... Jag menar funkar de har vi juh hela livet att umgås ^^   Men men annars e det som vanligt tycker jag... Väntar på arbetsförseningen... MUTTRA... Fattar inte att dom ska vara så seg :( Man blir juh förslöad av att bara gå hemma... Aja nu måste jag sluta jiddra här åh fixa lite :D Pyss kram hela dan OM någon läser :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0