En ding ding värld e vad det e.... :(

Detta blir en sammanfattning av massa dagar :) struligt jag vet, men det e mitt liv med :P

Ja var ska jag börja!? Saknar mig sj just nu!! Vet ej vilket ben jag ska stå på... Hur man än vänder sig så har man röven bak!! Blir sååå less på att man ska vara nån J*vla super människa... Det e bara att ösa på hur man än känner... Åh råkar man göra ett litet misstag så BLIR DET SÅÅÅÅ STORT!!!! MUTTRA..... Men men det e väl bara att kämpa på!! Men sen hatar jag att vara den som man kan sparka, lr som måste ta alla besluten! Aja det visar sig väl hur det går :s Är sjukt rädd, men jag tar konsekvenserna om dom dyker upp....


Alla säger att man ska lyssna på sig sj, åh sitt <3 men hur lätt e det när hjärna åh <3-at inte sammarbetar!? Men jag valde att lyssna till <3-at så nu e jag singel igen! Men det känns ändå bra, vill varken såra Dig lr mig sj!! Tycker det e grymt najs att vi kan fortsätta vara vänner :0)

Nu när jag sitter här åh klottrar ser jag att det e alla hjärtans dag... Så jag får passa på att önska alla en bra dag! Det har jag haft "idag" har varit ute på sjön åh grillat, men hundar, barnen åh trevligt sällskap :0) En sådan dag kan få mig att spricka av LYCKA... Många olika individer som hittar på saker tillsammans utan massa fjant!!! Låt det aldrig ta slut! Det känns som ett vanligt "svensson" Liv!! I LOVE IT!!!!!!!! :P Nu ska jag knocka ner min hobby psykolog i soffan... Har några små funderingar som jag bara kan prata med henne om ;) Love you gumz... Du får mig att känna mig hel igen!! :0)

Natt natt :D PUSS KRAM HELA DAN!!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0