Fredag- söndag :D

Jag e en rätt dålig bloggare... Så jag slår ihop några dagar :D
Fredag :
morgon vaknade jag av att telen ringde 6,30 :( Kändes som jag nyss hade somnat, var bara att stiga upp åh väcka lillebror åh tjejerna. Sen ut åh kissa hunden :s Jag borde gå en kurs i morgon humör... Men alla kom i tid, åh mamma fick ny kokt kaffe... Sen hängde jag hos tess tills de var dax att åka till stan. Åkte åh drack en kopp java med M, sen sprang jag på gubbdagis åh byte nån kontakt! Fattar tyvärr noll, men de blev rätt! Sen iväg på möte åh Af :D Kanske äntligen ska få nån sysselsättning!! Även om det inte är ett jobb så är det något annat än hemmet :D Ska bli fett med nice!! Sen blev det att gå hem till T som bjöd på god middag, åh lite mys i soffan :P Sen kom liten åh bad att få gå hem att sova ^^ Så där avslutade vi kvällen... ;) Mkt bra dag!

Lördag
: Vaknade alldeles försent av att telen ringde :( Visste att jag skulle ha klivit upp, men det var lördag åh sängen var mkt skönare :P Skyndade mig att packa badkläder åt liten åh kasta på mig lite smink ;) Man vill juh ha ett fejs när man ska träffa folk :P Sen var det bara att jalla jalla till tempo åh möta alla som stog åh väntade... Hehe... Tur man e sååå snabb ;) Sen gick vi åh badade, fast jag satt på kanten :) Men det var lika så kul... Hade sällsis så det var nice! Sen blev det att gå åh käka på sibylla :O) Ramlade in 9 pers där... hehe  men allt funkar bara man vill! Sen gick vi bort till V åh drack kaffe ;) Sen var det nöjda barn åh vuxna som traskade hem :0) Jag åh liten satt åh myste ett tag sen kom J och C Så vi käkade, sen blev det att dö i soffan resten av kvällen! Såååå soft!!

Söndag : Vaknade ganska sent :s men det var skönt ^^  Fick kaffebesök, sen kom T åh N :0) Satt åh lyssna på massa skivor som man inte hört på 100 år ;) Nostalgi. nu  Sen blev vi bortbjuden på middag :0) Åh det tackar mn juh inte nej till... Pulsade i väg åh käkade åh surrade på.... Lånade några filmer som jag tänkte försöka se... Om jag inte somnar som vanligt :o) Nu är det dax att natta liten åh slänga sig i soffan... HJar möte i morgon så man vill juh vara pigg ;) Natt natt alla läsare om det e någon ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0