Så är de så blir de först kliar de sen svi re :p

Kom inte på någon rubrik om nån undrar vad jag menar :p ;) så vad händer i mitt liv?! Vet som vanligt inte var jag ska börja, lr vad jag kan delge. . . Men ska försöka :) Jag åh liten bor sj nu, är blandade känslor! Känns som trean e sjukt stor igen. . . Men de e skönt oxå. Som sagt både bu åh bä men dom bor inte långt borta :) så vi ses ofta iaf! Har även fått sona mitt lilla misstag, men som sagt jag e inte mer än människa åh tar konsekvenserna! Ibland blir man brydd hur saker funkar men men nu e de gjort åh över :) I morgon blir de att åka på möte åh af. . . Hoppas på att få nå jobb! Idag har vi inte gjort mkt, käka god middag med trevligt sällskap sen tog jag två övertrötta damer åh gick till mamma. . . Dom två har inte sovit många timmar men min tjurighet vann åh dom somnade efter mkt om åh men. Tror mat, glass, promenad åh hunden gjorde sitt :p ;) nu sover även lillebror! Så nu är de bara jag åh donna som filurar på :) sitter åh popar janis joplin åh filosoferar. Fattar inte att alla tankar ska dyka upp på nätterna, hatar det. . . Man har juh en del att fundera över. . . Gahh att de ska vara så svårt att vara människa! Tänk om allt bara kunde bli som man vill. Men nä de vore juh för enkelt tydligen :( en del av mig vill, men sen kommer den delen som har ett samvete. . . :s Why?! Aja nog tjatat nu. . . Ska gå ut åh sjunga för alla stora djur i skogen nu, medans hunden kissar :p ;) natt natt en förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0