THIS IS MY LIFE!!!!

Ghaaa nu e jag så j*vla trött på all denna skit!! :S Varför ska alla försöka äga mig!!?? Jag e en individ, med egna val åh känslor!! Jag kan inte ägas! Jag e mig sj i alla lägen åh gör mina val som känns rätt!! Utan påverkan av andra, tycker det e sjukt illa åh vidrigt att anklaga en människa som inte äns har nå med det att göra!!!!!!! Blir så J*VLA less på att folk ska lägga sig i mina val!! Åh sen skylla det på en som inte alls har med det att göra!! Såååå B!!!! Är juh inte hennes fel att mitt <3 åh min hjärna inte kan sammarbeta just nu!! Men jag tycker att det e bättre att bryta upp ett tag tills jag vet vad jag känner!! Men men får väl se vad som händer!! Åh vad skönt det e att skriva av sig lite!! ;o) Nog om detta nu! Snart kommer mamma med Donna så nu ska jag avsluta denna mkt NAJSA kväll :D Puss till alla som vill :P

Kommentarer
Postat av: <3

Love u vännen!!!!!

2010-02-06 @ 01:11:36
Postat av: D

Ta den tid du behöver... Jag vet att du kommer å ta rätt beslut, vilket de nu än blir. Följ bara ditt hjärta. krama om å vägra släppa

2010-02-06 @ 01:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0