Hello alla som hittar hit än ;)

Oj oj det var inte igår man skrev.... Hmmmf fattar inte att det ska vara så svårt att klottra några rader i veckan... Men men nu e jag på G igen... Men nu e frågan var man ska börja i all röra... Lr mitt liv som de handlar om... Hmm Sen e de dumma att man inte kan/borde skriva allt man vill.... Finns juh många ögon som läser... Hmm men ska försöka bena ut lite vad som händer åh fötter i mitt liv :0)

Bor som sagt kvar i skehamn... Har som många vet skaffat sällskap... Åh många nya relationer via han :) Det e juh nice med ett socialt nätvärk!!

Jobbet går det inte så bra med, men ska skriva en ansökan till psyk.... Men personligt brev åh cv e inte lätt att kasta ihop...

Julen firade vi hos mamma :) Den var mysig! Nyår firade vi hemma med några :0) Oxå en trevlig kväll!!
Har blivit mkt buzz spelat ;) De e kul...
Har gaddat mig igen med men den e inte klar än... Ska kasta ut en bild på den första... hehe...
Nä nu ska jag zzzzzz puss kram hela dan...

En min gammal :) Men den e ej klar än...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0