Sparka mig inte mer :'(

Tjoho :0) Ska kanske börja med en översikt av dagarna som gått! Har inte gjort så mkt, upptäckte att liten fått lös igen :( Var på stan bara jag åh hon när jag såg de... belv att kuta på apoteket åh hem åh ta hand om hennes hår åh någras till.... SUCKAR... Men det går på skolan/förskolan... Men men nu e första kuren gjord! Sen blev det en softis dag, hon får vara hemma denna veckan... Sen blev det inte så mkt mer den dagen! Idag hade vi en slappis förmiddag, sen var vi bort på kaffe nr 1 sen blev det hem åh hämta upp tösen som var kvar hos oss åh bort på mer kaffe ;) Min mage e i uppror... hehe... Sen vandrade vi hem till T som lagat middag <3 Alla käkade sen tog lillstumpan hand om mitt hår hehe... Sen gick alla utom vi brudar ;0) Töserna hade en uppekväll nu sussar dom sött i min säng!! Snart blir det att surra öronen av T :0) Har saknat det länge! Åh behöver det verkligen!!!! *FÖRVIRRAD* som få :(  Som vanligt hehe... Men dagen har varit nice!!

Nu till nå trist :(
Litens stödis ringde idag, åh kan ej fortsätta ha henne längre... Känns bara så piss att ännu fler viktiga försvinner ur hennes liv!! Är så jobbigt att hon ska bli sviken gångpågång!! Är rädd att hon kommer sluta lita på folk.... Känns som att alla vänder henne ryggen!! Blir så trött på att inget kan få funka någon gång! Man tappar juh hoppet sj med :( Visst att det finns fler men det e juh en individ, med känslor!! Vet ej hur mkt mer hon orkar bli sviken!!

Känner mig oxå sjukt förvirrad just nu... vet ej vilket ben jag ska stå på med något snart!! Gahhh hatar att ha känslor åh ett <3  Fatta vad lätt det vore utan!!

Aja love, fred åh förståelse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0