Tjena :D

Ja nu blir det en uppdatering igen ;) Eftersom jag aldrig kommer ihåg att skriva!! =0)

Så vad händer, jo veckan gick åh helgen kom ^^ Var donna vakt på lördagen, fast först åkte jag T åh N till stan :D Sen upp till voven åh rasta henne ggr 2 :D Sen for jag åh T till I mf åh förfestade ;) Mkt trevligt!! Sen gick vi på Mollys åh skakade rumpa ^^ Fy man märker att man inte e ung längre!! *träningsvärk* i hela kroppen!! Huvva man glömde bort att man inte e ung längre... Vi hoppa åh dansa som galningar!! Men det var mkt kul!! Åh det skönaste var att man inte var bakis på söndagen :) Men blev matförgiftad ist :( Fy fan vad räv jag mådde :( Dagen har jag tillbringat i min soffa... Men nu e jag pigg igen... Så i morgon är det tillbaka till allvaret!!

Natt natt puss puss

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nu är det väl ändå dags för en uppdatering:)

2010-04-24 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0