Ja ni alla som hittar hit...

Hej hopp nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen  Jag fattar inte att de ska vara så svårt att komma ihåg… Men de händer mkt åh inget just nu… Jag fattar inte vad som hänt med mig , så många spärrar som försvunnit pga. en åh samma person ^^ Fattar inte hur de e möjligt… vad e de som har hänt med mig!? Jag fattar noll kokosboll just nu... Men men allt löser sig väl med tiden kan man juh hoppas... Har räknat ut att jag varken har tid eller lust att kasta bort mitt liv på alla andra just nu... Kommer att följa mitt hjärta åh min vilja hädan efter... Dax att börja leva mitt eget liv efter mina regler... Är så jävla less på att alla andra försöker bestämma över mig... What a fuck jag e 28 år gammal inte 5... Men just nu kanske jag väljer som en 5-åring, men det e mest för att jag e så sjukt less! Jag vill helst somna åh vakna när allt löst sig, men en fighter gör inte så ^^ Så det e bara att kämpa på... Men man kan juh bli lite less när alla kämpar mot än... Lr inte alla men många. Men jag lever NU åh tänker fånga dagen åh göra det som känns bra för mig och liten... Nu har liten fått en stödis så nu kommer de bli magda 28 varannan helg åh dom helgerna kommer jag bara göra det jag vill ^^ :P Hmm sen e juh frågan vad jag vill göra... men jag kommer nog på nå ^^ Men nu ska jag sova. Puss åh kram till alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0