Tjoho i natten ;)

Kl e tok Mkt åh jag sitter på psyket. . . Men va tänkte alla nu, jag jobbar ju har nyss gått rond allt lugnt. Pust. Dagen började vi med att försova oss. . . Men jag hann till mitt språk pass. Har ju fått ett jobb via af, är numera svenska lärare lr vad man ska Kalla de. Ska även leda ett projekt som heter medspråkare. Ska leda en grupp invandrare i olika saker. Sen ska jag även plugga matte a Muttra. . . De var lite beskrivning i vad jag roar mig med på veckorna nu! Men iaf så hann jag till lektionen iaf. Sen blev de lunch på subban ;) så sjukt gott! Sen planering av projektet, slutade 16. Hem åh drönade lite vid Datan då telen ringde, var psyket som behövde folk. Snabb åt åh sov lite sen fixa ett fejs åh dra. Lite nervöst eftersom jag inte jobba på länge men har gått bra. Men e trött som en gris nu. Tur man får sova i dag. He He. . . Nu till nå annat, varför kan man inte hitta Mr rätt åh bli lycklig?! Just nu pendlar känslorna upp åh ner. . . Ledsen. . . Vill bara vakna med dig, vara den som gör dig lycklig. . . Men hur? Nej nu måste jag gå rond igen. Ha de bäst flodhäst puss kram cykelram

Kommentarer
Postat av: Mattias Ellingsson

Låter som det gårbra för dig1 :)

2010-10-19 @ 21:03:40
URL: http://www.grizzlyfirez.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0