Uppdatering 3001

Har  haft en veckas semester <3 Snacka om sköööönt... Herre gud alla borde ta en vecka åh försvinna ;)
Slippa känna den gråa vardagen :D Sen gjorde vi nå som alla TJEJER borde göra vi bokade en biljett till
ladies nihgt ;) En liten ego kväll med trevligt sällskap åh ÖGONGODIS 3000 WOW säger jag bara :P Aj aj
tur man inte ökar i vikt av det, då skulle jag ha rullat fram ;) Brolle, stenmark åh jonsson... Behöver jag säga
mer!? :P Skulle vilja ta ett 7 mila kliv med... Vet ej var jag vill lr är på väg :S Vet bara att jag är på väg åt
ett annat håll än jag trodde... Ja ja de visar sig väl :)



Denna veckan har inte varit rolig, liten har varit jätte orolig sen vi kom hem... Åh jag har haft migrän x 2...
Tycker det e skumt, hade ändå bilden av att jag kände mig hemma här... :( Kan jag ha missbedömt allt så
mkt!? Hmm tåls att tänkas på... Ska ta tjuren vid hornen åh reda upp vissa saker... ;)

Varför fick vi känslor!? Åh hur fan kan man hitta sig sj!? Åh varför finns frågan varför?! Gahhh detta
är frågor som håller mig vaken åh filurande på nätterna...

Jag hade en bra mur, åh saker som jag höll hårt på, men var har dom tagit vägen!? Jag fattar inte
hur en människa kan påverka, åh bryta alla regler... Jag fattar inte vad som hänt ^^ Lr jo kanske
lite... men de e inte ok... :( Jag e juh bara den där BRA KOMPISEN tjejen :(

Aja nu ska jag ta ett snack med liten åh sen ta tjuren vid hornen.... Hoppas jag överlever bara ;)

Puss åh kram till alla som läser om nån läser....

Stämmer in på vissa ^^

Kommentarer
Postat av: petrus

Hallå där! jaså du skriver här fortfarande . hur e de med er nuför tiden då ? ?

2010-09-30 @ 15:40:11
Postat av: Mattias Ellingsson

Trevligt :) Btw hälsa liten. Hoppas allt är bra med er förövrigt! :)

2010-09-30 @ 16:05:18
URL: http://grizzlyfire.bloggplatsen.se/
Postat av: Ida

Men gumman, jag förstår hur du tänker..... alla har nog samma bekymmer, eller alla vi två :( livet e inte roligt men du vet att jag finns här för dig hjärtat <3

2010-10-06 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0