Uppdatering 2011 :D

Ja det var inte igår jag uppdaterade,,, Men det e inte mkt som hänt egentligen... Jag tog tjuren vid hornen åh har efter det ett förhållande med André <3 Känns sjukt nice, även om det var mkt upp åh ner i börjar... Men det löste sig det oxå... Jobbar med äldre igen ^^ Ute på a-torp blev nå trassel på psyket, men fick tyvärr ingen vettig förklaring. Men livet går vidare iaf, är väl bara att lära sig av sina misstag åh gå vidare... Synd eftersom jag trivdes inom de yrket, men men livet går vidare :D Har mitt sommar jobb räddat! Känns grymt skönt, åh fick ett bra schema oxå! Det var lite om mig åh vad som händer... Vi : Har bytt lägenhet till en som jag trivs sjukt mkt bättre i!! Känner mig verkligen hemma nu!! ;) En känsla som jag inte haft på väldigt länge men här känns det så himla bra! Känns skönt att komma hem till ett ställe som man känner sig nöjd med... Denna grotta is perfekt för mig! Lite flummig men det passar juh mig ;) :P Liten e oxå väldigt nöjd! Känns oxå kung! Åh kissarna e nöjda åh glada... Liten: Ja denna lilla filur som jag har hon e inte lätt att sammanfatta :S Tyvärr så e hon fortfarande sjuk jämt... Men nu har vi träffat en läkare som jag tycker verkar sjukt bra! Han verkar förstå att något inte stämmer åh verkar vara beredd att gå till botten med det oxå!! Tyvärr så e jag lite orolig att det kan vara nå allvarligt, men samtidigt måste man juh få ett svar så man kan hjälpa henne... :S Just nu blir det att vabba en gång åh det e jämt! Det sliter på oss båda väldigt mkt!! Sen blir det jobbigt eftersom att det ofta känns som att det e mig alla anklagar för att hon e sjuk... Även om det kanske inte e så, så blir det att man tar det personligt... Alla möten som egentligen inte leder någonstans... Men men nu kanske man får ett svar iaf, vad det än må vara så vill jag ha ett svar... Återkommer om den delen senare :D Annars tycker jag saker rullar på bra just nu, visst har man dagar då man bara vill dra... Men man vet juh att man inte kan de så man hänger som på ändå... Vissa kallar det tjurskalle andra stark Jag vet inte men det e juh tur att man har den glöden iaf, annars skulle jag gett upp för länge sedan... ^^ Hoppas bara att det kan betala sig väl med all denna kämpan... Jag har juh som kämpat i snart 8 år för litens skull... Åh hoppas att det lönar sig för henne senare i livet! Vill att hon ska få ett bra liv, med någon som älskar åh respekterar henne... Jag har verkligen hittat en balans, det e nästan så man skulle kunna säga att jag e en ""svensson" nu ;) Åh det trodde jag inte var möjligt!! Men men nog tjafsat av mig... Nu blir det kaffe åh tårta ^^ E juh trots allt MIN och alla andra mammors dag ;) Kärlek åh respekt till alla som förtjänar det! Ni andra skiter jag i :D Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0